Penghargaan buat Geng Mama NaimNazif


Buat Geng Mama NaimNazif yang tercatat nama di atas, terima kasih kerana selalu mengunjungi blog saya yang tak seberapa ni. 

Sila hantarkan alamat korang ke email saya aisynasihaa@gmail.com ... Ada sikit penghargaan buat korang, sempena bulan Mac, bulan kelahiran Ahmad Naim saya, sekali gus sebab saya banyak ceritakan kisah Naim Nazif di sini, saya rasa korang juga harus dapat sesuatu daripada saya. 

Tapi, bendanya taklah saya nak poskan sekarang, kata bulan 3 ya. Hari jadi Ahmad sulung ni 22hb.... Tapi alamatnya bagilah dulu ok? Bukan apa, saya buat entry hari ni sebab saya rasa gembira kerana insya Allah hasrat saya nak buat kenduri kesyukuran sempena Naim dah sihat dan juga sekali sambut hari kelahiran Naim dah nampak ada jalan berjaya. Ketua untuk bacaan yasssin dah ada, makanan utama dah pilih,  jadi saya kurang risaulah. Kali pertama nak buat majlis besar sikit ni. Kisahnya masa Naim di wad hari tu, saya ada berniat nak buat kenduri kesyukuran kalau Naim sembuh sakitnya. Alhamdulillah, Naim dah baik. 

Semoga berjalan lancar majlis kenduri kesyukuran kami ni. Semoga anak-anak soleh kami akan sentiasa sihat dan selamat.

Apa lagi, CiksuOKjeMDPK, silalah bagi alamat korang ya... Bagi Zilla pula, i bagi by hand jelah k.... 

Comments

  1. tahniah untuk mereka... dan naim... besday kite nak dekat je kan.tarikhnya.. ehe..

    ReplyDelete
  2. waah menarik tu..dpt adiah !!tapi saya ketinggalan la kot..!!!huhu

    ReplyDelete
  3. tq..yeyy!!bestnya..baru je nak bagi alamat..hihi..tapi tak pe la..semoga anda sekeluarga dimurahkan rezeki.naim bertambah sihat dan soleh:)aamiinn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan nak mengada eh...setakat meja sebelah nak diposkan!

      Delete
  4. dgn penghargaan begini..semoga ukhuwah lebih utuh....

    ReplyDelete
  5. uwah tahniah pada nama yg tercalun..korang semua memang owesome la..salute la korang..

    semoga apa yang di rancang AN berjalan dengan jaya nyer..in sha allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kak.. risau juga nak tunggu majlis ni. Harap bejalan lancar nanti

      Delete
  6. Moga semuanye berjalan ngan lancar.. :))

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah...mesti pemilik2 name ni hepi....murah rezeki aisy ...kan org kate tangan yg memberi lebih baik dari yg menerima.....

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, tahniah...rezeki...tu

    ReplyDelete
  9. Aamin...semoga ianya kan berjalan lancar ya

    ReplyDelete
  10. Eh, eh, rezeki lagi :) Terkedu dan tersenyum simpul dibuatnya tau! Sebelum barang dihantar, MD nak ucap terimakasih tak terhingga sebab ingatan kat kami berlima yang tegar mengomen nih. Nanti malam kita hantar email ya, sekarang ni busy blogwalking katanya :) Btw, kalau kita asyik terjelepuk atas katil aje sebelah malam, dont worry...kita tetap akan hantar alamatnya nanti yek!

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah......semoga lancar semuanya :-)

    ReplyDelete
  12. alaaa I terkeluar dari carta pulok hehehehe joke la. Tahniah kepada mereka the gangs, and moga majlis nnt berjalan lancar. Happy becoming birthday yer Naim sayang,

    ReplyDelete
  13. tahniah but mereka semua geng2 terbaik tu !

    ReplyDelete
  14. Bestnya dapat sesuatu ......( dasar! ) hehe....sesungguhnya tangan orang yg memberi itu lebih mulia dpd tangan orang yang menerima...... kan AN hehe.... Semoga AN sekeluarga dimurahkan rezeki dan diberiksn kesihatan oleh Allah hendaknya...Bukan alamat okje dah ada ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada kot dlm email saya. Ok nati saya poskan..

      Delete
  15. Wah!. Tahniah kpd semua gang2!!!.
    Bagus Aisy ni... selalu menghargai pembaca.

    ReplyDelete
  16. alamak nama naik gak even dah sipi2..hehe Alhamdulillah rajin ye sy komen kt sini..tq in adavance gak..:)

    ReplyDelete
  17. Wah menarik tu.bestnya dpt hadiah ye.alhamdulillah.semoga semua bjln lancar

    ReplyDelete
  18. tima kasih kak.
    nti sy email ye..

    ReplyDelete
  19. tak sangka pulak ddk atas skli sbb sy bw gn hp je.view mobile version.so, mmg tak tahu le.

    ReplyDelete
  20. tahniah2 untuk mereka ... mereka juga kesayangan cho zila juga...

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Moga membantu orang yang ada masalah cap jari

Beli dengan foodpanda tapi makanan tak sampai?

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?