Stay In Hide

Memang menguji kesabaran betul jaga Naim arini...Gelagat dia macam-macam, sampaikan mama dia ni rasa jaga Naim 4 jam pagi tadi macam jaga satu hari.. bukan saja dia banyak main..menyepahkan barang merata-rata.. Mama nak tengok tv, berkali-kali dia tutupkan..dia tarik tangan mama ke mana-mana saja yang dia nak pergi.. dalam rumah pun nak pakai kasut...berkali-kali nak keluar tengok kucing jiran.. diberikan makanan banyak yang ditabur daripada yang masuk perut.. air masak dalam bekas tupperware oren tu berkali-kali ditumpahkannya....

bila mama buat muka geram, tahu je dia menyorok...masuk dalam almari dan dia mengintai dari dalam.....ingat comel sangat lah buat macam tu!!!!       

Comments

  1. wah....blog k.ti pon dah upgread byk ni...skmo kalu oge bk blog2 org laiin ada 'ads by nuffnang' kn byr ker?? blog berbayar ker k.ti bt? da iklan2 lg..kalo ada reader y klik kat iklan dpt kt duit kn,

    ReplyDelete
  2. hoho..ala, buat improvement sikit2..maklumlah baru 2 bln lebih masuk dunia blogger ni...ok tak layout yg terbaru ni? yg iklan ni kn dh lama ada, thah ni.... klau nak buat jg, tgk email ye...kak ti tjk dlm email, mudah phm sikit...thanks sb slalu bc blog kak ti ni...

    ReplyDelete
  3. haha..klo mok cik ade, mok cik ajak ahmad mnyorok dlm bilik mok cik je..biar mama xjpe cari..

    ReplyDelete
  4. ooo...ada geng ye...ok, xpe, bgus juga, leh mama rehat dan tulis blog bila naim duk di bilik mok cik....hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts