Sabao je lah Paeh oooiii...

Askum, ni ada benda sikit nak tanya korang ni....korang geram tak kalau berurusan dengan orang yang pikir dia je? Kalau dia ok, kalau dia suka, kalau dia seronok, lantaklah ape orang lain nak....tu lah pemikiran orang yang aku nak tanya pendapat korang ni...ape rasa?

Memang tak dinafikan sifat mahluk Allah yang bergelar umat manusia ni memang tak sama, ada kelainan..bahkan aku pun faham yang kelainan tu yang menjadikan manusia ni makhluk yang paling istimewa antara semua ciptaan Allah..tapi, kot ye pun ko dan aku ni lain-lain, janganla ko buat ikut suka hati ko je...seistimewa mana pun ko tu, sekali sekala pikir la aku ni skali....bukan aku ni Halimunan oooii...kot-kot ko nak ingat aku ni tak de perasaan atau tak reti buat keputusan sendiri ke???...

Adui, ape la nasib arini makan ati........orang kata untuk tenang kita kena tengok benda hijau, dalam hati kena zikir banyak2....so, aku tgk gambar hijau

Comments

Popular Posts