Nasi lemak & jom kerah tenaga

Hari ini, kami satu keluarga bangun awl dan terus pergi sarapan di kedai nasi lemak.. sarapan berat sikit sebab nanti ada misi penting...
foto dari google, tapi lebih kurang sama dengan yang kami makan tadi...yum yum yum

Misi sekarang nak pergi mengemaskan, mencuci, mengemop dan mengelap ape yang patut di rumah baru...tak sabar dah nak pindah....so, update nanti ye...nak melaksanakan misi penting dulu... siapa nak tolong meh le...nanti dapat belanja makan... jangan lupa bawa baldi sendiri...cepat sikit nanti kerja siap...

Comments

  1. wah...tengok gambar nie buat kancil rindu dengan nasi lemak di semenanjung...huhuhu

    ReplyDelete
  2. knapa mcm tu? kat tawaw nasi lemaknya macam mana lak?

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1