Belanjawan 2012...thanks PM

Terima kasih PM kerana budget 2012 yang dikatakan memberi manfaat kepada segenap lapisan masyarakat... antara perkara yang menarik perhatian Mama Naim sebagai warganegara dan pendidik....

Bonus setengah bulan gaji
   bagus
Kenaikan gaji tahunan meningkat ikut gred
cantik sangat
Tempoh naik “time based” dipendekkan kepada 8 tahun
Sesuai sungguh
Yuran persekolahan dimansuhkan sepenuhnya
Membantu sekali
Peluang guru sambung belajar
menarik tul
Umur persaraan dinaikkan kepada 60 tahun
Aww....tak nakkk....


huhu...yang 1 je buat menangis bila dengar...macam mana lah nak kerja sampai umur 60 tahun? separuh daripada tu pun dah terasa tak sanggup nak berhadapan dengan murid-murid nakal. ....korang macam mana pendapat?

Comments

  1. Zan pown suke sume yg awak suka tu...hehe

    ReplyDelete
  2. zan, trima kasih baca blog saya n jd follower..saya baru je berblog ni, nak hilangkan tensen keje..zan mesti cgu jg ni, tu yg suka sama ye...

    ReplyDelete
  3. a'aa...tp bab nak ngajo smpi umo 60 tu mmg tk larat laa...lau jd GB ok gak....heheh

    ReplyDelete
  4. haha..tul tu..kira jadi nenek moden kita nati...

    ReplyDelete
  5. ok la tu.. bakal guru besar kan kan...

    ReplyDelete
  6. hafiz, ape lak bakal..tak minat la...tu yg tgh pening memikir 60 thn...boleh ke bertahan?

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts