Pemandu wanita....tips elakkan bahaya

Wanita ni sering terdedah dengan pelbagai masalah dan bahaya..Malah dalam kereta yang berhenti kerana lampu trafik merah juga boleh mengundang bahaya kepada wanita dan harta benda kita..Kalau tak percaya, sila rujuk akhbar kebelakangan ini..Di kawasan lembah Klang ni ada 3 kes terbaru tentang kereta yang dipandu oleh pemandu wanita yang pada masa tersebut sedang berhenti kerana lampu isyarat berwarna merah, telah dipecahkan cerminnya kerana penjenayah yang berkenaan berkenan dengan beg tangan diorang.

Jadi marilah kita, pemandu kaum wanita semua, amalkan langkah keselamatan diri dan harat benda anda daripada disamun di jalanan..

JANGAN LETAKKAN BEG TANGAN ANDA DI TEMPAT PENUMPANG sebaliknya SOROKKAN BEG TANGAN ANDA DI BAWAH TEMPAT DUDUK ATAU DI DALAM BONET KERETA...

# ingatla orang tersayang....hehe

Comments

  1. ntah bila ca akan boleh drive sorang..mcm takot je.huhu

    ReplyDelete
  2. hehe...kena la beranikan diri...kalau tak, nati ada kecemasan kita juga yang susah..

    ReplyDelete
  3. betul tu.. better prevent than cure.. tapi kadang2 buat gak uhuhuh

    ReplyDelete
  4. mama mmg lagi suka letak kat bawah tempat duduk, sebab pernah terbaca tips ni dulu. risau sentiasa.

    ReplyDelete
  5. betul tu, pagi-pagi masa pegi keje mmg akan sentiasa ingat pasal handbag ni... walaupun duit tak banyak tapi kalau IC dan kad-kad lain hilang, payah gak...

    ReplyDelete
  6. wah..tak sangka Mama Kembar 3 ada menjenguk blog saya yang tak seberapa ni...terima kasih juga kepada Ms Ef Abas dan Izan ye...kena beringat selalu kita sebagai pompuan ni..bahaya ada kat mana2..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Cara daftar kad Touch N Go

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1