Shoe's story

Budak bernama Naim ni memang aktif tul. Salah satu aktiviti kegemarannya ialah mencuba kasut. Pantang jumpa kasut, dia nak cuba pakai aje. Tak caya, tengok je gambar-gambar yang ada ni...
                                                    bergaya dengan selipar jepun atuk

                                    yang ni kasut raya aritu, cantik tak? tapi dh mula nak
                                                              ketat nampaknya.

                         sampaikan dalam rumah pun nak pakai kasut..kalau tak bagi,
                                                             mengamuklah dia

                    masa pergi ke rumah Kak Ina tadi, seronoklah dia sebab dapat try
                                                         beberapa selipar


      
yang kat bawah ni lak, gelagat dia bila kami makan malam tadi..dipakainya kasut Kak Ina dan jalan ke sana-sini...bukan saiz dia pun dia rembat je...lagi seronok ada..
     

Comments

  1. haha..kelakor la ahmad ni..dah!!dah!!jgn pakai ksut ppuan ahmad..

    ReplyDelete
  2. ni rasanya sebab naim amik sikit perangai mok cik lina yang suka tukar-tukar kasut ni...kalu mama dia memang tak da tukar pun kalau tak rosak pakai je..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts