Mindset ari ni

Hari ini kena ada mindset baru....

Sabar ye, sikit je lagi nak mengajar, nanti budak-budak dah nak exam tau, 6 ari je, lepas tu dah tak de ape...

haha, ni mindset orang yang nak berkhidmat sampai umur 60? sabao je lah...bukan pe, mmg kena ada mindset baru, sebab sepanjang minggu PMR baru-baru ni, pergi sekolah pun tenang sangat sebab bilangan kelas yang datang harian sikit je. Mulai arini bilangannya dah kembali macam biasa...Diorang lak, mula exam ari khamis minggu depan..Maknanya ada masa lagi nak buat bising dan main-main di sekolah..tu yang haru. tensen nak tempuhi detik-detik ni..

Comments

Popular Posts