Saya yang menurut perintah

nampaknya hari ni terpaksalah saya tinggalkan Ahmad Nazif sekejab. Maaf ye dik, mama kena pergi sekolah hari ni, ada kerja nak kena buat. Amboi, buat ayat sedih ye, padahal dah normal kalau cikgu kena dipanggil bertugas dalam cuti sekolah. Memang hak pengetua untuk panggil staf yang berkenaaan datang bekerja.

Kalau dapat bonus bukan main seronok. Kalau dipanggil bekerja mengeluh ye, ai ini tak boleh jadi... Saya yang menurut perintah, hari ini kena mood gembira walaupun kena pergi kerja dalam cuti. Cuma saya kena beringat, tak boleh pergi lama sangat sebab stok susu tak banyak yang boleh ditinggalkan.  Susu badan dah semakin kurang nampaknya, kalau dipam memang sikit sangat kuantitinya. Ok sayang, mama cuba sedaya upaya siapkan kerja secepat mungkin dan balik awal ye..

p/s : bonus dah masuk kan? bestnya..
.


Comments

  1. betul tu..kalu kena keje masa cuti sedih kan tp nak buat macam mana kita yg menurut perintahkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..mujur xda ke mana2 minggu ni..kalau x payah juga nak bergegas balik kalau ada kerja macam ni.

      Delete
  2. sapa kata cikgu boleh rehat2 cuti sekolah..?

    ReplyDelete
  3. Hihi... selamat bertugas cikgu!

    ReplyDelete
  4. wALAU HATI GELISAH TAPI bonus MASUK LEH COVER BALIK LA GUNDAH GULANA..

    sEMOGA DAPAT SIAPKAN KERJA CEPAT2 YE KAK ;d

    ReplyDelete
  5. Sekolah anak kakak pun hari ini dah mula adakan pembayaran yuran dan sebagainya so memang ramailah cikgu kena ke sekolah hingga 1hb Jan 2013 ini. Kesian cikgu-cikgu tapi banyak dapat pahala tu...

    ReplyDelete
  6. hehee.. selamat menikmati bonus :D

    ReplyDelete
  7. biji mata hari ni ada lambang ni







    $$$$$$$ hahahaha

    ReplyDelete
  8. hurmm yelah dikk
    kakak akk pun kena ke sek semalam dan hari nie
    katanya kena siapkan kerja sblm naik sek nie
    hurmm sebuk lahh kan
    x per2 nazif leh paham ;)

    ReplyDelete
  9. selamat bertugas ye cikgu.....

    ReplyDelete
  10. SYMP..tadi dekat klinik pun citer pasal ini..
    apa boleh buat kan Aisy..tugas cikgu..

    ReplyDelete
  11. Selamat menjadi guru yg tegas!!

    Hahaha

    ReplyDelete
  12. Selamat bertugas ye cikgu..:) ngajar subjek apa eh

    ReplyDelete
  13. bonus dah masuk ke..hehe..akak tak perasan...

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts