Biarlah rahsia..

Orang yang tak pandai simpan rahsia, korang geram tak? Kalau boleh picit-picit memang saya dah picit je insan bertuah ni. Mulut tak boleh zip betullah dia ni.. Walaupun benda ni taklah besar benar, tapi kalau sesuatu yang saya bagitahu dia dengan tanpa pengetahuan orang lain, dia sepatutnya dengar dan hormati apa yang saya amanatkan, bukan sebarkan perkara tu..

Adakah juga ni salah saya sendiri yang mempercayai orang lain? Perkara yang tak ingin dikongsi dengan umum seharusnya saya biar je dalam hati ni. Memendam rasa lak jadinya..pening o pening.

Peringatan untuk diri saya sendiri dan korang yang membaca ni.

Comments

  1. lepas ni luah pada yg rapat saja...

    peringatan utk aku jugak tu...

    ReplyDelete
  2. kENE HATI-HATI... pandai2 pilih siapa yang boleh simpan rahsia, siapa yang tak.. kalau tak, mmg cerita kita kepoh la dimana2... mulut org macam mana nak tutupnya... =)

    ReplyDelete
  3. Mmg susah nak percaya kat org lain..

    ReplyDelete
  4. Tak semua orang kita boleh percaya... kalau saya pun rasa gerraaam jugak :p

    ReplyDelete
  5. bkn sema org y kt percaya itu blh dipercayai...

    ReplyDelete
  6. akak penah terkena mcm ni..lg teruk kot member baik yg kita percaya berkongsi apa saja tp rupanya kat belakang kita dia citer yg bukan2 sgt sedih..bila akak menjauhkan diri,dia citer kat org akak jeles dgn dia,sbb dia kawin dulu..heheh apa kes???..hai la dah terpanjang lak komen akak ni ha..hehe
    dari situ akak berhati2 tak semua org bole akak percaya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah, kesian tu akak...tak sangka kan kwn baik sdiri sggup lak bt mcm tu...

      Delete
  7. Haha. sebab tu kite klu hal2 yg dkategorikan dlm 'rahsia' ni malas aihh nak cite2 kat org, even yg member rapat skali pon. sebab kite pon xkenal lagi aty org camne ann v^^

    ReplyDelete
  8. Hhuhuhu... kalo dh terkena, mmg avoid kongsi cerita ngan org tu

    ReplyDelete
  9. bukan semua orang mampu menyimpan rahsia...

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1