Semalam dalam sejarah

Baru ada mood nak tulis entry baru. Padahal Naim sebenarnya menangis ketika lukanya dijahit petang semalam je..menjelang lewat petang dia dah bermain macam biasa, seolah-olah tak ada apa yang berlaku. Mamanya lak yang sayu hati tengok dia walaupun dia dah elok je bermain.

Malang tak berbau. Siapa pun tak sangka boleh Naim terjatuh dan dagunya kena meja. Meja kaca tu, luka agak dalam, jadi doktor terpaksa juga jahit di tempat luka tersebut. Walaupun diberi bius, tentu masih lagi terasa sakit akibat jarum dicucuk dan benang ditarik, tu yang Naim meraung-raung sakit.

Terima kasih kepada keluarga Kak Ja yang membantu ketika Naim jatuh semalam. Kak Ja dan anak-anak serta Kak Bi tolong saya jaga Nazif sepanjang lebih sejam kami bawa Naim ke klinik dengan ditemani oleh suami Kak Ja.

Retina kasih juga kepada rakan blogger yang mendoakan kesihatan Naim.

Comments

  1. kat dagu, lukanya cepat kering

    ReplyDelete
  2. Nasib baik ada yg membantu kan..
    Budak2 mmg mcm tu agaknya cepat je hilang rasa sakit tu..naim anak yg kuat kan

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah la kalau dah ok..seriau bace..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.
    Moga Allah pelihara.

    ReplyDelete
  5. ngilu eh,naim jth kena meja kaca..rasa bah aku sakitnya.ia kak,mcm hubungan x direstui..huhu

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..
    moga naim cepat sembuh..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1