Tiada yang minta

Assalamualaikum semua..
Mesti ramai yang lega sebab hari ni dapat bercuti, kan? Dapat luangkan masa dengan ahli keluarga.

Bersyukur kita kerana hari ni kita masih ada teman, ada keluarga yang boleh berkongsi suka duka dengan kita. Walaupun ada kekurangannya kat mana-mana, ada seseorang pastinya lebih baik daripada tak ada, kan?

Sedih saya mendengar kisah seorang yang saya kenali yang sedang dalam proses perceraian. Harap dia tabah dan akan dapat meneruskan kehidupan dengan lebih baik..

kalau ditanya, tak siapa yang mahukan perkara macam ni berlaku namun, kalau dah ini takdirnya, tentu ada hikmah di sebaliknya. Jadi, hargailah orang yang ada di sekeliling kita...

Comments

  1. betul tu..x siapa yg nk jd mcm tu,mmg sdh la klu jd mcm tu,moga jodoh kita semua berpanjangan & moga dijauhkan dr semua tu

    ReplyDelete
  2. kesiannya kat kawan ain..suh dia banyak2 bersabar kan..suma n bukan diminta kan..tapi x apalah...mungkin ada hikmah

    ReplyDelete
  3. Moga kawan aisy tabah hadapi dugaan ni... a'aa xda siapa pun yg mintak jd camtu kan...

    ReplyDelete
  4. Moga-moga dia tabah,
    makin tinggi iman seseorang, makin kuat dia diuji..

    ReplyDelete
  5. Takziah buatnya... moga tabah menghadapi.
    Sememangnya pasangan kita hanyalah pinjaman dari-Nya semata2.

    ReplyDelete
  6. Semoga dia tabah. Semua org inginkan kebahagiaan. Mungkin jodoh mereka hanya setakat itu sahaja

    ReplyDelete
  7. jodoh xpnjg kan..sabar je la..:)

    ReplyDelete
  8. mudah-mudahan kawan Aisy tabah mengharungi kehidupan dan akan mendapat kebahagiannya nanti

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1