bahaya tidur dalam keadaan lampu menyala


Comments

  1. sib baik lampu tidur dah rosak...

    ReplyDelete
  2. lampu tidur takde,buka lampu bilik air je..bole kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau boleh jangan ada cahaya Lah...

      Delete
  3. Erkkk...MA tido dlm lampu terang tiap malam

    ReplyDelete
  4. kita memang jenis susah nak tidur dalam cerah :D

    ReplyDelete
  5. alamak. sy suke tido dengan lampu terang.. hu3

    ReplyDelete
  6. akak mmg tak boleh tido walau ada sedikit cahaya hehe...sbb tu kut akak langsung tak boleh tido siang2...

    ReplyDelete
  7. Lampu terang meamnglah tak buka masa tidur Aisy tapi lampu tidur kena pasang sebab kalau tak ada cahaya macam sesak nafas kakak ni. Bilik anak-anak kakak pun sama buka lampu tidur juga. Dah biasalah..

    ReplyDelete
  8. hmm, wak pon X sukak lampu kalo nk titun yeee.. ehHHee

    ReplyDelete
  9. sue suka tidur dlm gelap tp takde la gelap sgt karang rasa lemas pulak...macam suasana suram2 gitu....

    ReplyDelete
  10. hurmm akak x suke juga ada lampu
    tapi bila anak2 masih kecil , x elok pula tidur dlm gelap2 nie
    payah mereka nak ke tandas ..
    soo memang akan ada satu lampu terpasang specially lampu dapur ;)

    ReplyDelete
  11. wow new info. ..selalunya x endah pun ttg bhy nih, tq.

    ReplyDelete
  12. nasib baik tidur tanpa lampu..bahaya rupanya..kena off lampu sebelum tidur.tq info ini Aisy baru baca tadi

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts