Kubur unik dikelilingi projek kediaman



TAIYUAN, China - Sebuah kubur yang terletak di atas bukit yang dikelilingi projek sebuah bangunan kediaman di sini, utara China masih tidak dipindahkan.
Kubur itu dipercayai wujud sejak tahun 2004 lagi.
Pihak pemaju meneruskan kerja-kerja pembinaan di sekeliling bukit setinggi 10 meter itu selepas keluarga si mati enggan memindahkan kubur tersebut.
 
Keluarga si mati enggan menerima pampasan sebanyak AS$160,454 (RM488,903) yang ditawarkan oleh pihak pemaju supaya memindahkan lokasi kubur itu.
Pihak keluarga si mati itu menunggu tarikh yang dianggap bertuah untuk memindahkan kubur tersebut.
 
Kerja-kerja pembinaan itu dijangka siap pada April tahun depan.


Artikel Penuh: http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2012&dt=1207&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_04.htm#ixzz2EJZbZZro

Comments

  1. Yeay hari ini Jumaat dah..hehe..best2 …susah juga macam n kan…tapi apapun cukup unik

    ReplyDelete
  2. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Hanya ada satu kesuksesan yaitu bila kita bisa menjalani kehidupan ini sesuai dengan yang kita inginkan.

    ReplyDelete
  3. Macam2 kat china ni..ari tu rumah di tengah2 jalan raya...(✿◠‿◠)

    ReplyDelete
  4. huhu.. kental sungguh jiwa family dia.
    macam mana agaknya kalau tak pindah2..

    ReplyDelete
  5. uishhh perumahan di keliling nyee !
    adehh kalau akk x duduk lah situ ;))

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts