Fresh from oven

Tengah hari macam ni orang lain makan nasi, saya lak makan puff.. Nasi memang dah masak tadi, tetiba lak terasa malas makan nasi. Sup yang dah siap tu biar je, kot-kot terasa nak makan lak petang nanti, bolehlah.. Resepi yang dah lama usha dari blog Dapur Tanpa Sempadan...


Tak sapu kuning telur kat kulit puff ni sebab memang minggu ni dapur saya tak ada telur. Sementara Naim tak baik sepenuhnya daripada lukanya, kami tak makan telur. Tak nak makan benda yang gatal, takut lukanya lambat elok nanti...

Comments

  1. wah! nampak rapuh je puff tu.....

    ReplyDelete
  2. sedap tu..inti apa kt dlm tu..

    ReplyDelete
  3. nampak sedap! owh akak ngah cuti mengajar kan? ptot cepat je blog update..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgh cuti lg..hehe, time sesuai selalulah blh update..

      Delete
  4. wat 3 ketul jer, mana cukup..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, btl kak..mmg xcukup..lain kali bt byk sikit

      Delete
  5. sedapnya puff.... hihihi. kalau saya, rasanya makan nasi, pastu makan puff :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah pasal..
      Selalunya mmg saya pun mcm tu.. Sesaja tghari tadi.

      Delete
  6. nampak sedap tu..akak dah lama tak membaking nih..

    ReplyDelete
  7. hurmm rajin adik
    dah masak still sempat buat puff ! .. ;))

    ReplyDelete
  8. wah buat sendiri ek... pandainya.. :-)

    ReplyDelete
  9. nampak menjadi tu... mesti sedap... mmm...

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1