Hancur hati

UHancur luluh hati dan berlinangan air mata mama melihat anak menanggung kesakitan dan meraung bila terpaksa diberi tiga jahitan kat bawah dagu.

Naim anak mama yang kuat. Masa menunggu dirawat diam je dia. Mungkin sakit masa doktor buat jahitan tu terlalu kuat nak ditanggung oleh anak kecil ni. Naim meraung sakit, mama pun menangis tak tertahan. Kalaulah boleh gantikan sakit kamu tadi rela mama yang sakit.

Moga Ahmad Naim cepat baik..

Published with Blogger-droid v2.0.9

Comments

  1. kesiannya... muga cepat sembuh ea..
    #teringat sy pernah juga terbelah di dagu begitu, kecik2dulu.. hehe.. lasak sgt..

    ReplyDelete
  2. memang sakit kak kena jahit dlm keadaan sedar ni..saya penah kena jahit kat lengan terjerit2...

    moga naim cepat sembuh...

    ReplyDelete
  3. naper tu akak?? Jatuh ker??

    Cian Naim.. Semoga cepat sembuh yea...

    ReplyDelete
  4. tengok pun,
    dah cukup tuk merasa sakit.
    moga cpt sembuh..

    ReplyDelete
  5. aduhh kenapa ngan naim dik ??
    macam mana boleh jadi sampai macam tuu
    dpt bayangkan sakit nak jahit tuu
    rasanya dia taruk ubat bius sikit kan
    x kan x letak .. kesian bdk .. org tua lagi sakit inikan
    budak2 ..
    sampai tertidur keletihan lah tuu
    siann lak

    ReplyDelete
  6. Aduhai kesiannya kat naim...moga naim cepat2 sembuh ya sayang

    ReplyDelete
  7. Tengok pun dah rasa seriau... tak dapat nak bayang rasa sakit yg naim kena tanggung... semoga cepat baik :D

    ReplyDelete
  8. naim, semoga cepat sembuhh!

    ReplyDelete
  9. Ala siannya!!!

    Cepat sembuh ye naim...

    ReplyDelete
  10. Aduhhh kesiannya... napa tu Aisy?
    Moga Naim cepat sembuh.

    ReplyDelete
  11. alahai...siannyer naim....jatuh ke sayang?

    cepat sembuh ye...

    ReplyDelete
  12. Kesiannya naim..klu akak pun tentu luluh hati tgk anak mcm tu..moga naim cepat sembuh ye..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1