tak suka tak apa

Tak suka tak apa
kerana saya memang begini
kalau gembira ku tunjuk gembira
kalau bermuka ketat, adalah yang tak kena.
 
tak suka tak apa,
kerana saya memang begini
kalau marah tak dapat nak tahan
tapi tak ada nak simpan dendam
apa lagi berpanjang-panjangan.
 
tak suka tak apa
kerana saya memang begini
tak suka cakap belakang
tak puas hati memang segera diluahkan
 
tak suka tak ape
kerana memang saya tak reti membodek
jangan nak dengar kata pujian kalau saya tak rasa demikian
tak kira siapa dia
dalam hati sentiasa yakin
insyaAllah Allah akan menolong umatnya ini..

p/s : benci kaki bodek dan orang suka ambil kesempatan

Comments

  1. saya pn sama, x suka ckp belakang.lg la x suka bodek2 ni

    ReplyDelete
  2. Eh, samalah kita. Mcm sy, klu betul org tu ketiaknya busuk...mmg sy direct je ckp. Aib kan klu bia je ketiak die busuk. Kang org len dok keji, adeh...kesian pulak....

    Eh, sy merapu ke?

    ReplyDelete
  3. ha betullsy pun benci kaki bodek.;)

    ReplyDelete
  4. tak suka juga pembodek melampau...

    ReplyDelete
  5. I hate kaki bodek dan takde talent bab tu.

    ReplyDelete
  6. kaki bodek ni bahaya, belakang cakap lain tp depan cakap lain..

    salam kenal dari zana.. nice blog dear!

    ReplyDelete
  7. akak pun tak suka..yg penting buat je keje kita.. dah penah kena,depan bkn main baik tp belakang dia citer mcm2 pasal kita dekat bos..

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak pun tak berkenan kaki bodek.... bukan menyampah pd orgnye tp perangainya...

      Delete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1