Tak best

Tak bestnya bangun pagi dengan kepala terasa berat, tekak terasa perit, berkahak dan hidung tersumbat, kan? Semalam rasanya ok je. Harapnya lepas mandi, minum milo panas, akan legalah simptom-simptom demam selsema ni.

Nazif yang tidur di sebelah ni pun macam dah ada simptom yang sama. Nafas dia kedengaran kuat dan dah berapa kali dia batuk dalam tidurnya. Alahai, sian anak mama ni.. Abg dah baik selsema, adik lak yang kena...

Comments

  1. alahai..sedihnya kalu tgk baby selsema kan,kesian

    ReplyDelete
  2. Harap cepat sembuh la yea..Anak saya zara tu pun batuk2 lately ni tapi dah beransur kurang..

    ReplyDelete
  3. Semoga cepat sembuh, skang memang ramai yg sakit.. musim kot.

    ReplyDelete
  4. mmg sgt2 xbestkan jika sakit kpala time bangun tido...

    pe2 pun moga cpt sihat..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1