BAT Malaysia umum kenaikan harga rokok

Nak merokok lagi wahai perokok? harga makin mahal tak jadi hal kan? tak kisahlah ye... renungkanlah sendiri bagi yang sayangkan insan di sekeliling anda..

 
KUALA LUMPUR — British American Tobacco Malaysia (BAT Malaysia) telah mengumumkan peningkatan 20 sen kepada harga semua rokoknya mulai Isnin, 22 Okt, 2012.
"Kami dimaklumkan secara rasmi oleh Kastam Diraja Malaysia pada Khamis 18 Oktober tentang kenaikan yang dimandatkan dalam harga luar kilang rokok-rokok kami antara 26 peratus ke 58 peratus berkuat-kuasa Jumaat, 19 Oktober 2012.
"Berikutan itu, cukai eksais dan jualan telah dinaikkan,” kata Pengarah Urusan BAT Malaysia, William Toh, dalam satu kenyataan. —  kosmo online

Comments

  1. naikkan je la..x kesah pon.sebab x merokok..huhuhu

    ReplyDelete
  2. ish, naik ke x naik ke, mesti tetap merokok jgk mereka2 tu. btw singgah

    ReplyDelete
  3. harap2 bila makin mahal ni, kurglah dorg merokok.. lama2 leh berhenti terus n duit rokok leh jimat utk simpanan kan.. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak juga ina..rasanya nAik byk pun perokok tegar yg tetap xkisah

      Delete
  4. naikkan sampai rm100 sekotak pun xper,kot2 en.azmi nak berenti merokok..

    ReplyDelete
  5. ala naik 20 sen jea.tak terasa la kalau org mmg dah suka merokok..hehe

    ReplyDelete
  6. kalau da ketagih merokok..naik tak naik harga..tetap jugak akan merokok ..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts