Anak papa

Alkisahnya, semasa tengah bersembang dengan suami..Saya pun mula buka mulut ,
 " Papa kamu ni,..........."
Naim dengar tu, sambil dia tengok upin ipin dia pun menyampuk ,
" Papa kita lah"
Terkejut juga bila dengar cakap dia tu. Bangga pun ada, pandai Naim cakap macam tu sedangkan kami tak pernah pun ajar dia tentang penggunaan kata ganti nama..
Sambil tersenyum memandang suami, saya pun tanya Naim,
" Mama lak?"
tau Naim jawab apa untuk  soalan tu?


Mama Najim...
(memang dia panggil adiknya Nazif macam tu)

huhu, memang dia nak jadi anak papa....

Comments

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts