Kongsi minat yang sama

Naim, Nazif dan Papa... semuanya suka makan telur separuh masak. Naim dah lama ikut kegemaran papa ni, Nazif pula sejak umur setahun ni, papanya mula bagi rasa dan nampaknya dia pun suka.. Tengok ajalah gaya makannya tu, makan budak besar kata papanya..

Mamanya? Tengok sahajalah...tak suka makan telur separuh masak ni...hairan pun ada, macam mana budak kecil macam Nazif pun suka makan telur separuh masak ni?

Comments

  1. anak-anak saya pun sama.. suka makan telur masak separuh especially Aisyah :)

    ReplyDelete
  2. Dalam family saya pulak..saya sorang yg x suke makan telur separuh masak..dah cube tp memang x boleh..huhu

    ReplyDelete
  3. Ruginya tak suka SN...okje suka je makan telor 1/2 massk ni AN, cuma mls nk jadi rutin je

    ReplyDelete
  4. saya pun suka..kami satu family pun kongsi kegemaran yg sama

    ReplyDelete
  5. sy pn tak suka telur separuh masak Aisy..tp suami suka sgt..siap bubuh kicap lg

    ReplyDelete
  6. Saya pun tak suka telur separuh masak hihihi. Papa JJ pulak takut nak makan yang separuh masak ni.

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Cara daftar kad Touch N Go

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1