Sapu licin

Tadi riuh saya dan rakan sebelah bersembang sambil kami makan kek coklat lembab yang sedap. Memang sedap rasanya. Rakan juga yang buat. Pantang dia bawa je, habis. Kek coklat, kek keju, kek karamel atau apa apa pun memang laku. Itu yang kami berdua gelakkan..

Rakan saya ni cakap, "kita ni apa saja orang jual, kita beli, kita pula bila agaknya nak jual sesuatu?".. Sama-sama kami gelakkan ayat tersebut.

Semangat setiakawan dan sedia makan ni biasakan? Kat mana-mana pejabat pun sama. Orang jual semua sedap, kita pula semua nak beli.. Tu tak kira kain baju lagi, kalau ada yang jual juga habis orang tu orang ni beli... Ai, memang berbaloi bawa ke pejabat.

Comments

  1. business mesti ada org nk beli kan..

    ReplyDelete
  2. mmg untung la.akak nik pun jual kat sekolah dia..hehehe

    ReplyDelete
  3. Nanti cafe impian yg Aisy azamkan aritu jadik, tentu ramai jugak yg berpusu nak pegi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah... Terharu saya, sam ingat lagi impian saya tu... Insha Allah kalau menjadi kenyataan, leganya

      Delete
  4. betul2...lieya setuju...same laa keadaan kat opis lieya nie...pantang bawak tester semua laju rase n order heheheeh...tapi tu bagus jugak dpt bantu kawan2 punye bisnes kan...kalo sedap boleh repeat order lagi....

    ReplyDelete
  5. hihi..kt jadi tukang beli je la kak kan...
    sama cam kat ofis lya gok..bwk je mde.. ade j y tukang beli..

    ReplyDelete
  6. memang rajin jadi tukang beli =)

    ReplyDelete
  7. Setuju.... benda yg tak laku kat rumah bawah pejabat mesti habis punya. Peliknya semua sedap pulak tu... Agaknya makan ramai2 kot AN tu yang jadi sedap tu!

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1