Kemeriahan sambutan bulan kemerdekaan

Meriah kan? Lega dan bangga melihatkan hasil kerjasama murid dan guru menyiapkan kelas masing masing untuk sambutan bulan kemerdekaan.
Berakhir hari ni, kelas paling ceria dah dipilih. Hadiahnya hamper besar menanti..
Budak budak ni memang kreatif kan? Paling kagum saya tengok bendera yang jadi langsir tu dan juga cara diorang susun atur semuanya..

Comments

  1. wah mmg kreatif... mcm2 idea... saya pun kagum sama :)

    ReplyDelete
  2. X tau apa maisarh hias utk kelas dia

    ReplyDelete
  3. Kelas awak menang tak ? Bukan sekolah je AN dulu masa kerja pun ada, pertandingan antara dept....yg tak menahan siap buat kek kemerdekaan pakai gerdus lagi...Bab preparation tuk tu mmg best le cuba bab kerja hehe

    ReplyDelete
  4. dulu suka hias kelas kalau ada pertandingan kelas paling patriotik.. kreatif anak2 murid aisy.

    nina follow sini ya #287 :)

    ReplyDelete
  5. Hihihi. Ramai2 satu kepala memang seronok!

    ReplyDelete
  6. Memang meriah. Sambil berpatriotik, sambil kreatifkan diri.

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts