Hapus kira

Bukan nak buat entry tentang akaun ni. Kerja saya pagi ni, kemaskan baju Naim dan asingkan mana yang layak dibuang. Lagi-lagi baju tidur Naim yang  suka sangat dia pakai tu.

Kata orang, kalau dalam hubungan kena setia walaupun dalam keadaan baik atau buruk , kan? Tapi kalau baju Naim yang comot dah ni, tak boleh nak disimpan lagi sejak dia nak pakai walaupun kitaorang nak keluar pun. Malah, pernah dia bertegas nak pakai baju tidur yang bergambar burung, yang ada terkena dakwat marker pen saya masa kami keluar ke Alamanda.
Dulu, saya pakaikan je baju ni waktu di rumah sebab selalunya Naim banyak kali tukar baju bila dah kotor kena makanan atau apa yang dia main. Fikir kat rumah je..Kalau dah jadi sampai gigit papa semata mata nak pakai baju tidur pada siang hari, apa kes? Ke tong sampahlah jawabnya...

Comments

  1. nak buang dah?malam nanti tido pakai baju ape?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagi naim bogel je malam ni... haha

      takla dik, buang baju yang lusuh dan comot je.. yang elok ada lagi.. tidakla kejam sangat maknya ni.

      Delete
  2. hihi..hrap2 naim blh trima la nanti ye akak

    ReplyDelete
  3. Smlm terbaca kat FB ada org mintak sedekah baju budak umur 3 taun.
    Tapi satu hal la pulak kan nak mengeposkannya, orgnya pulak kat Sabah.

    I pun tgh meng"sorting"kan baju2 yg tak terpakai masuk dlm store.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo.. elok juga bg orang susah.. tapi kalau baju budak naim ni, malu nak sedekah kat orang.... mmg lunyai baju tidur nya

      Delete
  4. maknenye tu baju peberet die latu ..gigih nak pakai walau dah berconteng heheheeeh....lieya pun kalo lupe nak asingkan siap laa budak2 ni pakai ulang2 sedangkan getah dah longgar2 hah heheehehe

    ReplyDelete
  5. Haaha sampai gigit gigit.. memang kes serius kena buang la nampaknya. Dia dah sebati kot kan dengan baju dia tu, macma I la suka pakai baju yg dah koyak2 sebab baju tu punya la I suka sampai lunyai diulang pakai.. Takper Naim...nnt kita lunyaikan baju baru ok ;)

    ReplyDelete
  6. Sikit je yg nak dibuangnya AN ...ingatkan banyak tadi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi... buang baju tido naim dulu... mama tak rajin nak kemas byk....

      Delete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1