Weekends

Ai semua, assalamualaikum..

Rasa cepat sangat minggu ni kan? Hihi, mentang mentanglah minggu ni cuma dua hari je bekerja, memang rasa cepat masa berlalu. Tak ada monday blues pun.. Alhamdulillah. Jangan lupa bersyukur atas nikmat, apa sahaja yang kita alami atau rasa. Itulah yang sepatutnya kita lakukan.

Kami hujung minggu ni ada banyak plan ni. Harapnya semua berjalan lancar. Nak kena bawa adik ke hospital untuk suntikan pneumococal kali kedua yang dah lewat dua minggu lebih. Nak juga singgah kedai beli cat dan buat sikit perubahan pada cat dinding. Kasi nampak senonoh sikit dinding rumah, kot kot ada yang nak bertandang ke rumah tahun ni. Dah kali ketiga beraya di rumah sendiri, tahun ni tak ada alasan tak nak bagi orang tak datang.. Cat warna apa ya? Jenama apa yang bagus?

Comments

  1. Seronoknya nk mengecat. Wahhhh.... ada open house?

    ReplyDelete
    Replies
    1. idak, bukan open house... jangan, belum lagi ada plan... kalau ada pun, mungkin ajak rakan datang makan-makan, kenal rumah je... kalau open house, banyak kena buat dan kemas, tak daya lagi rasanya....

      saja nak cat baru, cat ada sekarang tu, memang comot pun, dulu cat tgh kalut, bukan pro yg buat..

      Delete
  2. Dah friday...lepas tu kejap je Ahad dah nak isnin balik..

    ReplyDelete
  3. Wah mesti meletop raya tahun yeh An .... Okje masa cat dulu tak kira brand.... Belasah aje janji yg senang dapat kat area rumah ni! Kalau habis senang beli!hehe

    ReplyDelete
  4. Yey yey!!tunggu..i datang raya tau..

    ReplyDelete
  5. Cuti dah lama ni, dah rest rest la badan dan minda ni kan. Cat umah so far for me yang terbaik kaler putih jer. Dari dulu, kini dan selamanya putih semata hahaha. I mmg tak reti nak deko2 kaler2 umah.

    ReplyDelete
  6. wah nak cat rumah,mesti berseri2 rumah nanti

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Moga membantu orang yang ada masalah cap jari

Beli dengan foodpanda tapi makanan tak sampai?

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?