Jumpa sepupu

Hari ni kami pergi beraya di rumah kakak saya di Keramat. Duduk 4 jam lebih seronoklah dua Ahmad ni. Apa taknya, ada 4 akak sepupu yang melayan diorang ni. Diajak main, melukis, main kejar-kejar dan makan pun ada yang suap..

Naim dan Nazif mula mula sampai biasalah malu-malu. Tak lama, mulalah tunjuk bakat.. siap jerit-jerit dengan kuat lagi si Nazif ni bila dikejar oleh kakak sepupunya... tidur lenalah diorang malam ni nampaknya..


Nazif dengan Kak Nabila... tukang suap makan sepanjang hari ni. Terima kasih kakak..

Mama pula seronok juga sebab bawa banyak bekal balik ke rumah. Ada keledek, kek gula hangus, rendang ayam pencen dan gula-gula untuk dua comel ni..Terima kasih semua..nanti Naim dan Nazif datang lagi k...

Comments

  1. comel dan manis senyuman keduanya ni AN

    ReplyDelete
  2. dulu masa kecik2. kalau jumpa cousin, mesti kitorang main lukis2. bila da besar ni, saya sorang je yang masih melukis hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tukar minat bila sepupu dah besar ye... tak le lah... rezki dan takdir masing2 tak sama..

      Delete
  3. Dapat la mama nya relax kejap dah ramai pengasuh tu kan. Memang sonok la budak2 kalau ramai yg melayan.

    ReplyDelete
  4. Bestkan AN ada kakak sendiri kat KL ni...senang nak melepak...

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1