Kisah dalam gambar

Watak utama ; Ahmad Nazif
dah pandai baiki motor abang punya...

sedap sangat air kelapa ni sampai mulut pun muncung...

bila abang sayangkan adik, asyik nak cium je

Makin pandai main cak cak si Nazif ni.... tiang ni pun jadi tempat main dia.

Comments

  1. bulot matanya :) main cak-cak

    ReplyDelete
  2. Wah!. Dah besar la En. Ahmad!. Mata pun dah makin bolat. Comel!.

    ReplyDelete
  3. beria adik nak lepaskan diri dari dicium si abang...
    geram saya tgk nazif si mata bulat ni...

    ReplyDelete
  4. umur mcm tu...tgh lasak bermain..

    ReplyDelete
  5. Seronok tengok perkembangan anak2kan AN...... Budak kecik nampaklah perubahan perkembangan diaorang, yang dah besar macam OKje ni....lain perkembangannya hehee....

    ReplyDelete
  6. Tengok perkembangan anak-anak ni memang seronok. Bulatnya mata si kecil tu. Pandai main cak-cak lagi .

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1