Just give me a reason

Mentang-mentang dua hari berada di sekolah lain, hari ni terasa malas mengalahkan lepas cuti balik melancong, tahap malas nak ke sekolah.

Hari ni kenalah balik kul 7 malam kembali. Tak adalah keluarga kecil kami ni makan petang sambil bergurau senda macam dua hari ni lagi.


Kerepok lekor makan panas sambil berebut, sedapnya. Naim  paling seronok sebab dah dua hari dia jadi budak yang pertama balik dari taska. Mama ambil pada pukul 4.30, banggalah Naim tu. Kemain lama melambai kat kawan- kawan dia. Yang paling tak tahan ayat Naim semalam , " Eh, Haziq belum balik? Babai"..


Comments

  1. Oh... Aisy kena jaga budak PMR ye. Itu yg dapat ambik hero cepat sikit ye. Mestilah suka bila dapat balik cepat, jgn kata anak-anak, kakak ni kalau dapat balik kerja cepat pun rasa bestnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa.. saya jaga budak PMR kak... betul tu.. mak yg rasa gembira bila balik awal, sama dengan anak2

      Delete
  2. Kalau dapat balik awal dari kawan-kawan mmg riak semacam jer dgn kawan2. Saya paham sgt situasi tu....bagitulah reaksi Cik Bieha setiap hari. hehe

    ReplyDelete
  3. kena kopok lekor hujan2 lg sdap kan..

    ReplyDelete
  4. cicah dgn sos cili lagi sedap kan..;)

    ReplyDelete
  5. Okje memang suka tahap gaban kopok lekor ni AN...lebih lagi dari Ganu....alahai rindunya nk makan kopok leko yg sedap macam kat sana AN

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts