Alya Arissa datang lagi

Sepupu yang hampir sebaya dengan Nazif datang lagi hari ni. Sedap je saya baring di bilik bila balik daripada beli barang-barang rumah pukul 4 tadi. Turun ke tingkat bawah dah pukul 5.40, tengok ada tetamu yang datang. Padahal uncle intan payung dah bagitahu diorang akan singgah. Ai...mama kamu ni dapat peluang lepak, memang tak lepaskan.

Terkejut ada tetamu, cepat-cepat saya buat roti telur. Rajin kan, mestilah pilih menu paling mudah untuk disediakan. Tak tengok kanan kiri dah, rupanya tetamu pun ada bawa beberapa makanan untuk minum petang. Meriahlah jadinya.

Singgah mandi dan solat je, Alya Arissa dah bertolak balik ke Kota Bharu. Jumpa lain kali ye, semoga lain kali Alya dah pandai jalan macam Nazif ye...



Tarikh lahir dua sepupu :
Nazif - Ogos 2012
Alya - Oktober 2012

Comments

  1. Pantas u layan tetamu kan :D:D Comel Alya macam kazen dia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pantas bersebab.. tak sedar tetamu dah setengah jam sampai...hihi

      Delete
    2. Hahaa kalau I hidang kopi jer kot. hihi

      Delete
  2. Tak snap ke gambar nazif dan alya... macam ada iras jer mereka berdua ni...

    ReplyDelete
  3. nama dia comel...btw, alyn singgah dan follow sini..salam kenal..:)

    ReplyDelete
  4. Senang kan AN kalau tetamu bawak sekali makanan hehe...senang kerja kita ....buat ayaq je

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts