3 vs 1

Alhamdulillah dah habis cerita kegemaran tiga ore jate dalam rumah saya. Haa, kelakar tul, dah macam ada anak-anak remaja pula rasanya malam ni.

Papa N, Naim dan Nazif kemain suka tengok cerita Diandra di TV3. Walaupun yang tengok ceritanya cuma papa tapi dua orang Ahmad ni takkan bagi saya tukar siaran lain. Kedua-duanya tunggu nak mendengar lagu Putih Putih Melati. Nazif pun kemain layan lagu ni. Dia siap tunggu depan tv lagi bila lagu ni dipasangkan.. siap gedik-gedik kaki dan tangan. Amboi dik, best sangat ke lagu tu.

Tak padan dengan tu, siap ada makan-makan lagi diorang ni.

Sambil tengok tv, sambil tiga beranak ni kunyah popiah seaweed. Paling seronok tengok cara Nazif ni makan.. macam sedap sangat je benda ni..

Tiga lawan satu, mama kenalah turutkan sahaja..layan kisah Dian sehingga habis pukul 10 tadi.. lain kali kena pengaruh anak-anak supaya suka rancangan kegemaran mama pula, kan?

Comments

  1. Hehe..mama xde geng la. Pandai si kecik tu layan diandra ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg xda geng dah.. ni blm lagi besar..kalau dh besar nanti entah macam mana..mama lepak sorang2

      Delete
  2. Kalau dah minat.. atau mungkin duk selalu dengar lagu tu yg jadi minat. Try la pengaruh dorang cerita u pulak, JJ tak makan saman dia yg pengaruh I tengok katun manjang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa... nampaknya JJ lagi bijak kalau macam tu.... budak2 sekarang ni kan? Memang pandai je dan tahu kesukaan dia

      Delete
  3. Hahahah. Kami pun tgk diandra - mama dan adam. Otomatik papa kalah =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ish...korang pun geng dua ahmad ye... tak nak kawan.....hihi

      Delete
  4. Anak okje pun suka gak tengok Diandra tu AN...okje pun layan jugak sekali hehe
    Suka Seaweed eh diaorang....pernah tak makan seaweed yg pure yg mcm buh kat sushi tu sesaja.... sedap tau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti saya try ye.. saya ni kalau makan sushi tak berapa nak leh telan.. mmg orang kampung...hihi

      Delete
  5. Tak pernah lagi cuba popia seaweed ni. Minat tgk diandra yer naim....hamboi...suke tgk fathia tu ke? heheh

    ReplyDelete
  6. Naim dgn Nazif tu bukan suka dramanya sebab belum faham pun tapi mereka suka lagu yg Aisy katakan itu. Ramai budak suka lagu ini tak tahulah kenapa...

    ReplyDelete
  7. Jarang org laki minat drama melayu, my asben lagi la xminat :)

    Tp yg best bila tengok tv ada geng pastu ada plak kudap2an, lg meriah :D

    ReplyDelete
  8. anak2 sayapun suka.. siap tertunggu2 lagi.. memang suka sesangatler...

    ReplyDelete
  9. hihi..terbalik plak ye..selalu mak2nya je suka drama cmtu..hihi

    ReplyDelete
  10. Kdg2 suka tgk, kdg2 x minat sgt. Tp klu dia tomboy tu sy suka. Cool je. Klu make up time gi opis tu x suka sgt.. Hehehe

    Sy x penah mkn , sedap ke?

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1