Kenduri kek

Hari akhir sebelum peperiksaan SPM bermula, cukuo meriah hari ni. Murid-murid bawakan banyak kek untuk dimakan bersama-sama dengan rakan dan guru-guru. Ada juga yang sengaja diberikan kepada guru. Alhamdulillah, syukur rezeki.. makan sambil iringi doa untuk kejayaan murid semua..

Dunia makin mencabar selepas ni.. jangan terlalu seronok dulu...

Comments

  1. Doa yang terbaik buat anak2 murid. Kejayaan mereka kejayaan guru2 jugak.

    ReplyDelete
  2. penuh kek la perot ye..gud luck utk mereka..

    # cantik blog akak..:)

    ReplyDelete
  3. semoga semuanya sukses... hilang diet cikgu yer. hehe

    ReplyDelete
  4. Alahai, sweetnya! Bile tgk kek ni, teringin lak nak mkn kek. Alahai, cikgu!

    ReplyDelete
  5. best jadi cikgu..dapat makan kek..lol

    ReplyDelete
  6. Banyaknya kek. Sedappp. Terliurrrrrr. Nak buat kek jugaklah

    ReplyDelete
  7. OKje duk risau tengok bujang yg ada kat rumah ni AN..... relax memanjang....nak cakap bebanyak takut dia boring pulak so memendam perasaan je le mak dia ni.

    ReplyDelete
  8. All the best to them, kenduri kek dulu perah otak kendian hehe.

    ReplyDelete
  9. wah meriah..macam2 kek ada.all the best utk semua spm candidate..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Cara daftar kad Touch N Go

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1