Bergilir bergusti

Mama dan papa sama-sama sibuk malam ni. Dua-dua ada kerja yang kena disiapkan segera. Dua Ahmad pula tengah seronok nak main. Jadi, mama dan papa bergilir main dengan dua Ahmad ni.

Masa main dengan papa, kedua-duanya sopan. Taklah kena marah. Mama pun boleh siapkan kerja cepat dan terus hantar ke email rakan. Tapi bila giliran mama pula yang jaga anak-anak, papa buat kerja, adoii...

Mama digustikan oleh Ahmad Naim. Adoi, sakit betul budak tiga tahun ni buat. Larang dengan sopan dia buat tak faham, masih lagi nak usik mama dan adik. Jadi, kena guna suara kuat dan ugut nak bagi Naik tidur dengan kucing baru dia tak ulang buat smack down..  lega...

Comments

  1. Hahahah.... kesian kena smack down.

    ReplyDelete
  2. hehe...takutkan kucing ke..kena ugut mcm tu ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naim ni takut kalau diugut tidur kat luar dengan kucing... dia suka kucing... selalu kesian kucing tidur kat luar

      Delete
  3. hehehe..kena smck down oleh Naim..anak lelaki Aisy mmg lasak tu hehe

    ReplyDelete
  4. Argh! Sy lak yg seram. Mmg betullah org kate. Klu adik badiknye seme lelaki, mmg riuhlah umah. Sy membygkan yg dlm perut ni lelaki. Adeh! Hehehehehe.....

    ReplyDelete
  5. ingtkan kerja apa tadi mama dan papa..ehemehem..jgn mrh

    ReplyDelete
  6. Kenapa gitu yeh AN agaknya.....budak budak ni agaknya rapat ngan kita kot......tulah pasal berani bersmack down tu hehe....

    ReplyDelete
  7. kalau saya kena smack down, selalu buat pura-pura nangis... sambil berlakon sikit2...
    mula la muka danish nampak cemas lepas tu.... lepas tu beria dia gosok tempat kena pukul tu, nak pujuk ummi la kononnya :)

    ReplyDelete
  8. Saja la tu dia nak bermanja ngan mamanya.
    Anak lelaki biar lasak2 Aisy, biar kat sekolah tak
    mudah kena buli.

    ReplyDelete
  9. Hihi ank2 ngan bapa mmg takut dgn kite tak tkt pun abis kna gusti ;)

    ReplyDelete
  10. Haaa dorang ni kalau cakap elok2 mmg tak makan saman kan. Kuar suara Tarzanita mamanya baru la ada faham sikit.

    ReplyDelete
  11. kena ugut dgn kucing? hehe.. comel je

    ReplyDelete
  12. amboi naim.buat mama ngan adik mcm ahli gusti yea..haha

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1