Hani Homestay : Homestay selesa di Melaka

Assalamualaikum semua...
Rasanya minggu cuti sekolah yang dah hampir nak habis ni, ramai yang mengambil kesempatan untuk bercuti bersama ahli keluarga.

Di sini saya nak berkongsi tentang Hani Homestay, yang sangat selesa untuk dihuni sekiranya anda berkunjung ke Melaka. Saya dan keluarga menginap di homestay ni semasa Hari Raya Haji yang lalu.

Rumah Semi-d baru di Bukit Katil, Melaka yang serba dekat dengan tarikan di Melaka. Jika menginap di sini anda mudah jika hendak ke Zoo Melaka, Taman Burung Melaka, TaMan Buaya, Melaka Wonderland, Bayou Lagoon, MITC dan lain-lain.

Rumah semi-d, jadi ruang tamu cukup luas dan selesa. Korang nak bergolek dan berlari pun boleh. 

4 bilik tidur yang luas dan selesa..

Jadi, kalau ke Melaka dan mencari homestay yang selesa dan lengkap dengan kemudahan untuk memasak, Hani Homestay boleh dipilih. 

Bayaran semalam : RM 250 (weekend)
RM 200 ( weekdays)

Berminat : Hubungi Azman ( 012-7562920)

Comments

  1. bagusnya dpt homestay rumah bukan main besar.. lama tak pi melaka. mesti byk yg dh berubah kan

    ReplyDelete
  2. rumah besar ada byk bilik,harga pun berpatutan..kira best la kan. melaka pun byk tempat best2 boleh kita terjah

    ReplyDelete
  3. Wah, oklah bayar RM250 dengan 4 bilik dan rumah besar macam ni. Boleh main masak-masak itu yang penting. Jimat kos makan-makan, boleh spend kat benda lain pulak.

    ReplyDelete
  4. best nih...teringin juga nak ke melaka nanti

    ReplyDelete
  5. Macam best jugak tu AN.... kalau pergi reramai mmg berbaloi sangat tu... 4 bilik tidur yeh....

    ReplyDelete
  6. cntik dan menarik.
    murah pon murah

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1