MasterChef Celebrity: Tomok dan Angka 7

Korang tengok tak episod malam ni? Akhirnya yang tak selamat dalam fasa penyingkiran ke 10 ialah Tomok. Selepas masuk penyingkiran sebanyak 7 kali dan dia juga antara 7 selebriti terbaik daripada 16 yang menyertai program ni... Ai, macam Tomok ni tak sesuai dengan angka 7 ni.. hehe, kebetulan je kan?

 Masa mula-mula bermulanya MasterChef ni dulu, saya pernah komen yang "pandai ke Si Tomok ni masak". Tapi minggu demi minggu tengok prestasi dia boleh tahan juga. Jadi bila dia terkeluar tadi, rasa sedih la juga.

Comments

  1. sedih kan..dari zero dia ni..

    ReplyDelete
  2. sedih..ayat2 akhir dia td pun sedih juga..

    ReplyDelete
  3. sebelum ni dia selalu terlepas kan...

    ReplyDelete
  4. Ina: tulah, kali ni sangkut lak..dh byk kali ok je

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1