Bila Khairul Fahmi jadi pengawal sekuriti Nepal

Dua hari lepas terdengar pasal lakonan Apek ni, hari ni baru berkesempatan nak menontonnya. Bila menonton bersama-sama dengan suami dan Naim, memang gamat suasana jadinya. Bila papa gelak, Naim pun tumpang gelak, entah dia faham ke tidak.

Boleh tahan juga lakonan Apek. Taklah kaku sangat dan boleh tahan sebagai orang yang bukan dalam bidang lakonan. Dalam filem pendek ni, tengok sedikit sebanyak gaya Apek macam Stephen Chow pulak...Tambah lagi, citer ni kelakar juga. Tengok yang part 1 tak berapa faham, cuma tahu gelak je bila tengok bahagian yang kelakar. Dah tengok part 2 baru faham. Apa pun bagi saya, satu siri komersial yang bagus dan satu ciri iklan baru..



Bagi yang nak lihat sendiri lakonan Apek sebagai pengawal sekuriti ni  boleh layari youtube, cari je tajuk 'Semua Boleh Bolt'.

Comments

  1. alaaa nk tgk jugak... tp line tenet xok lg... adoiii

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts