Banpo Bridge Korea




Persembahan setengah jam air pancut dengan iringan muzik dan cahaya lampu warna warni di Banpo Bridge Park, Seoul. Memang menarik.


Comments

  1. wah bercuti ke korea.. best2... marathon baca entry AN kat korea... rasa skrang juga nak terbang ke sana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi.. Jom silakan terbang ke sini..

      Delete
  2. Release segala tensen kan bercuti di tempat orang?.
    Taun depan kena pegi lagi Aisy.. biar aura2 keriangan
    selalu berada dlm minda ~ terapi utk awet muda. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahun depan rasanya kena rancang percutian bajet rendah. Kalau negara yang duit 3 kali ganda nilainya ni , tak sempat kaut saya kalau tahun depan datang lagi.. Hihi...betul sam, melegakan minda..meluaskan pandangan

      Delete
  3. Setengah jam yang menenangkan for u guys ;)

    ReplyDelete
  4. Tapi OKje rasakan AN, kalau kat negara orang tengok apa pun menarik dan kagumkan...seronoknya lah hai

    ReplyDelete
  5. cantik tengok, mesti best ni

    ReplyDelete
  6. memang menarik…cantik dan seronok tambah2 kita tgk di tempat orang kan..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1