mama memasak naim merosak..

Tengah hari ni menu kami: nasi minyak, aym merah, daging kuzi dan sayur bayam goreng. yelah, ari minggu sekali sekala kenalah masak...asyik keluar je, makan pun kat luar lah..jadi arini, start kul 11.30 lagi dah masuk dapur, tung tang masak...hehe
penat tu memasak sorang2...basuh peralatan dan kemas pun sorang2 jugak. mujur kuantiti masakan xla banyak mana, kira ok la mengemas, xlah sampai terasa penat sangat. Tengah syok masak tadi tau ape jadi? tetiba je Papa Naim jerit mintak tgk ape Naim sedang buat....adui, naya, macam mana nak tengok tv lg, remote tv betul2 dah terburai...si boboi ni, diam2 tu kerja dia rupanya...abih, dua2 kena bebel, Naim dan papanya..naim bukan faham pun. yang geram ni dekat Papa Naim lah, dia sepatutnya tengok ape Naim buat...tapi tau x ape alasan dia tadi?

Papa: Abg amik gambar masa Naim rosakkan remote tadi..boleh mama masuk dlm blog nati.

logik ke x logik alasan. geramnyer!!!!! ada ke patut. bukan citer baik pun ni, nanti nak kena beli remote baru..walaupun xmahal tapi, sementara nak keluar beli tu xdapat la payahla nak tengok tv, payah la nak tukar channel.

sian remote tu, ni nasib ko akhirnya ye...kalau buat karangan autobiografi tentang remote tv, ending sedih karangan ni...


Comments

  1. kreatif sggh bb naim ni...bgus2..hi...hii..koleksi remote naim ker ats 2?

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts