kalaulah sehari ada 26jam

sejak balik dari cuti raya ni, malas benar rasa nk kerja...pergi sekolah pun masih lagi menguap2 aje kerjanya....kalau ari isnin tu lojiklah lagi rasa penat...ni ari selasa pun penat lg ke? mujur ari rabu dh makin natural, rasa biasa je berada di sekolah tadi...ai, bagi orang yang malas mmg g2 la feelingnya..huhu...aku lah tu..kalau boleh nak 26jam sehari...

bukan pe, kalau lbh 2jam, rasanya aku ada byk masa nk mguruskan kerja2 di rumah, kerja di sekolah lebih terurus dan dapat berehat lebih masa....tmbahan lagi, aku akan ada lbh masa utk melayan naim....hehe, kononnya....entah2 berehat je lebih, kerja xla sebanyak mana pun nati...

Comments

Popular Posts