citer kenduri

Ni nak citer pasal majlis kenduri kahwin di Tapah. Mestilah meriah. Family kami semua pakai hampir biru. yang tak pakai baju biru masa kenduri tu Naim la...Majlis kahwin korang faham2 lah ye, memang sibuk dan penat. Banyak yang nak diselesaikan pada beberapa hari sebelum dan semasa. Mujur kenduri orang tapah ni buat dari 12-3ptg je...tengok gambar aje lah ye,penat dan xsempt tangkap banyak gambar pun..
                                           bergambar dengan Kak Ina
                                                       blue team
                  Uncle Joy sempat curi masa tuk makan sebelum sambung kerja
sedap....nyum nyum, licin pinggan..

                        ni keje Mama, buat dadih...banyak tuuu...jgn tak caya..
dalam kesibukan Mama dan Papa, Naim pandai je main sendiri dan berkawan dengan sepupunya..
tau je Mama nak amik gambar dia, dia tunjuk selipar lak...

Comments

Popular Posts