lega...

alhamdulillah dh habis seminggu bekerja minggu lepas raya ni....perasaan malas akhirnya dapat ditewaskan....walau ape pun masalah dan perasaan nak menghadapi anak- anak murid yang bermasalah, tetap juga dapat menempuhi 1 minggu bekerja minggu ni...

arini papa naim dh puasa 6 hari kelima....bestnya, lagi satu hari je lagi nak abis puasa...aku lak belum pun start satu hari...baik btul isteri, papa naim puasa sunat, tapi aku xmasak pun...arini kami sama2 pergi ke pasar malam je...beli makanan berbuka puasa di pasar malam...kira ok la, lgpun aku balik keje pun dh lewat...kul 7.15 pm sampai ke rumah, memang dh lewat kalau nak masak pun...semalam je merajinkan diri, masak sup tulang untuk papa naim berbuka sebelum pergi ke sekolah. tu pun sebab papa naim yang buat permintaan..

so berbukalah kami dengan makanan yang dibeli di pasar malam je... makan kat umah pun bukan dpt makan dengan tenang, naim asyik kacau je.. mcm2 yang dia buat masa kitaorang makan...mitak makanan pun byk.. nasi lemak dia nak try. apam balik pun byk dia makan. paling xtahan, jagung kukus....tau x, dia boleh makan 1 tongkol jagung kukus...penggemar jagung tul si naim ni...mcm orang besar, nak makan jagung sambil tengok tv...


Comments

Popular Posts