hati tak gembira...

Entry ni ditulis pada pukul 3.45pagi.. ni dapat ilham setelah 2jam lebih tak boleh tidur.. ni sebenarnya sudah malam yang kedua aku dilanda sakit perut yang menyebabkan aku terjaga dari tidur...rasa tak selesa pada bahagian perut. wah...kenapa ni? apa yang melanda aku ni? rasa sakit ni mmg buat tak tahan...bukan sakit yang nak ke tandas, tapi sakit betul dan tak reti nak jelaskan macam mana sakit tu...

malah pergi ke sekolah tadi pun aku sebenarnya masih menahan sakit perut tu..bertahan, sampai ke minit terakhir, macam biasa..namun ati inilah, terasa tak gembira bekerja bila xcukup tdo malam, masa kerja pun menahan sakit perut......tolong.......

Comments

  1. bkpo ni??? sakit lg ko loni? saeng oge minggu lps, sakit perut nyocok g2, x leh jale...x leh duduk, baring x leh, duk supo bdk2 nk ngakok g2.. sie la nengok...pah g klinik lana lah, dc kt angin jah...kn cocok 2jarum..gastrik

    ReplyDelete
  2. ooo siannya g2, gastrik teruk tu smpai kena cucuk nah.. ni kak ti dh ok, arini xsakit pun..ari rabu ada lg rasa sikit2...arapanya tak ada ape2 lah...

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts