juruteknik tak bertauliah

tengok? ni siapa punya kerja haaa????
1. remote astro dh berpuluh kali kena tukar sebab dirosakkan, yang terbaru dh xda penutup, kena buang...

2. button pada tv lak terpaksa di salotape kan....sebab ada org akan asyik tekan2 butang pada tv tu...orang lain nak tonton tv pun sengsara dibuatnya...

ni haaa juruteknik tak bertauliah tu.....cuba sedaya upaya nak buat sesuatu...sabor aje lah mama dia ni

Comments

Popular Posts