cuti dah nak berakhir

CEPAT rasanya masa cuti ni....esok satu hari je lagi dah nak start keje balik...pagi2 esk dh nak bertolak balik shah alam dh...dah balik shah alam kenalah masak sendiri dh, xda lagi makan masakan bonda.....raya tahun depan mungkin xberaya di kelantan sebab turn perak lak....i'm going to miss a lot of things, huhu...banyak lagi perkara yang xsempat nak dibuat dalam masa balik ni, sebab masanya pendek dan masa raya banyak perkara lain yang kena diutamakan....mujur sempat hadiri majlis kenduri kahwin Kak Amy...tahniah dh jd isteri orang.....semoga berkekalan hingga akhir hayat..

naim jugak yang syok main2 xmengira ape pun....mcm2 nak disentuh, semua tempat nak diteroka, semua makanan nak dirasa...bergelak ketawa, menangis dan merengek manja menjadikan rumah Tok Ayah ni xsunyi.....mesti esk akan terasa sunyi bila naim dh balik.....

                                            Abg Faisal yang tolong jaga naim....


aktiviti petang naim arini, panjat motosikal...

yang ni akibat main sendiri, xsiapa perasan naim main celak mata Tok, abis 1 badan dia jadi hitam sebab terkena serbuk celak mata tu. terpaksalah mandikan naim dan gosok tgn n muka dia betul2 nak menghilangkan kesan hitam tu....ai, mamat boboiboy ni....xboleh duk diam langsung...

lagi gambar semasa beraya di kampung..

Comments

Popular Posts