kepingin kuih untuk sarapan

Pagi-pagi ni bangun je, teringin nak makan kuih-muih yang biasa dimakan di kampung... tapi mustahil la, mungkin ada tapi nak kena mencari betul-betul kot baru boleh dapat ni....tak dapat nak makan kat sini, tengok gambar pun boleh la...Hasil google....
cek mek molek

pulut bakar inti ikan

lupa apa nama pulut inti ni.. yang pasti sedap dimakan pagi

ni pun lupa, dalam nya ada inti warna merah

kuih topi..
  Dapat sarapan semug susu dan karipap inti kentang pun dah kira ok lah.. Makan juga.. Sukur apa yang ada, kan?

Comments

  1. yang terakhir tu makanan kegemaran...hehehe

    ReplyDelete
  2. Sy sarapan mi grg sambal sotong. Heee~

    ReplyDelete
  3. alahaiiiiii sy plak rs teringin nak mkn.. hihi

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts