Berani cuba MEE RACHUN?

Ni menu yang saya terjumpa semasa pergi makan di Yazid Burger semalam. Unik kan, takut nak cuba pun ada.  Macam-macam nama menu. Sepanjang 1 jam setengah berada di kawasan kedai makan tu sambil menunggu burger kami siap dan makan pula kat sana, saya lihat ramai juga yang pesan mee ni. Agaknya namanya yang unik buat orang tertarik. Saya? belum lagi sempat nak cuba. Mengenangkan burger 500 gram yang dikongsi dengan suami dan Naim tu buat saya terasa kenyang lagi. Mungkin lain kali boleh cuba.


Korang dah pernah cuba mee rachun di Anjung 7 Shah Alam ni? Sedap tak? Nampak menyelerakan....

Comments

  1. Ms sy duk BP, selalu je melintas dpn kedai yg jual mi racun. Tp tak nah pun terniat nak merase. Ntah nape.

    ReplyDelete
  2. Pernah makan sebab saya orang Batu Pahat, tapi tak teruja untuk merasa lagi. Kalau ada orang beli pun, makan gitu2 je la..

    ReplyDelete
  3. Huda, ni kira mcm kes org kltn yg bila duk kl xbpe kisah tgk mee celup..dh biasa jp di tmpt sdiri.

    ReplyDelete
  4. Fara@ ni sama sy fikir. Bila jumpa makanan xpenah mkn, jrg bli r mkn kcuali btl2 dpt rekemen drp org lain.

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1