Hari baru, harapan baru...

Assalamualaikum dan selamat pagi semua...
arap semuanya sihat-sihat hari ni ye..
Begitu juga saya, bangun pagi-pagi dengan harapan dan cita-cita baru...hehe, macam ada perancangan besar je untuk hari ini...

Bukan ape, semalam macam satu hari yang agak tak kena. Antaranya, bila suami ajak pergi makan cendol petang semalam, disebabkan dah lewat, kitaorang dah tukar perancangan di pertengahan jalan. Kemudian menuju pula ke Seksyen 2 untuk makan mee goreng sotong, malang sebab kedainya dah tak ada... entah ape cerita.. Jadi akhirnya, kami makan malam di Seksyen 18, tempat biasa kalau nak makan sup yang sedap....

Jadi, hari ni apa lah pulak kisahnya? Yang penting semuanya selamat kan? hope the same or better for all of you........

Comments

  1. wahhhh, memang suprise tul la kisah malam tadi tu kan... ehehehe... saya pun tak sabar nak tunggu kisah yang bakal berlaku pada hari ini.. semoga semuanya akan baik2 saja kan... (",)

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1