Kenapa kebanyakan wall Fb atau header blog banyak gambar anak daripada gambar suami?

Perasan tak situasi ni? Betul kan? Ada yang masukkan gambar suami, tapi tak banyak orang. Rata-rata bila kita tengok, akan terpapar foto anak-anak comel dan manja.

Kenapa ye?
1. Mungkin takut nak tunjuk suami yang hensom
2. Mungkin suami tak nak interframe (pemalu), lagipun orang tua pemalu tak lah secomel anak-anak kecil yang pemalu...
3. Sebab naluri ibu sememangnya lebih sayang anak daripada segala-galanya
4. Mungkin merasakan anak ada banyak peristiwa atau pengalaman yang menarik nak dirakamkan

p/s : bukan senang ibu mengandung, mestilah nak tunjuk anak yang paling comel  

Comments

  1. a'aa kalu sy pun lbh sk ltk gambo ank gak.. :-)

    tp kat fb sy xda gambo kami pun :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts