Jadual terganggu

S aya tak ada idea dan mood nak buat entry baru sebenarnya hari ini. Hari ni jadual pagi saya bertukar sikit sebab Naim demam. Dari petang semalam dia merengek, banyak karenah daripada biasa dan tak lalu makan. Tidur semalam pun Naim agak tidak aman. hehe, ape istilah tu. Maknanya Naim tak tidur nyenyak....

Mujur juga hari ni Jumaat, sekolah mula lewat sikit, boleh la bertenang sambil menyiapkan kerja-kerja yang perlu. Memandangkan si Comel saya baru tidur kembali pukul 7.40 pg tadi, adalah masa untuk menyiapkan kerja dengan tenang. Tau je la budak yang tak sihat asyik nak berkepit je dengan mamanya. Mana leh buat ape ape bila Naim dah bangun nanti..

Ok, nak cepat ni...banyak hal lagi nak dibuat...

Comments

  1. Ololololo...cian die. Takpe. Sy doakan moga Naim cpt sembuh ye? Kuat smgt ye syg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks..ptg ni naim dh xpanas bdn..arap xdemam lg mlm ni

      Delete
  2. moga naim cute tu cepat ok ye akak..insyallah..moga dipermudahkan urusa..salam jumaat..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1