EURO 2012: Bukan minat tapi terpaksa

Malam ni bersiaran kita lagi untuk menyaksikan perlawanan secara langsung antara Belanda dan Denmark....hehe ckp macam pengulas sukan pulak.

Bukan saya peminat bola pun. Setakat tengok je boleh la. Malam ni terpaksa jadi penonton sebab siang tadi dah banyak tidur, jadi malam ni tak leh beradu awal. Hehe, ibu mengandung kan kena banyak rehat...bagi alasan pulak...

 Lepak tiga beranak tengok bola best juga. Tapi kalau hari kerja, tak kuasalah. Nati esoknya akan mengantuk lak.

P/s: alang-alang tengok, saya rasa perlawanan kali ni akan dimenangi pasukan Belanda. Hehe, kita tengok siapa yang kena.

Comments

Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1