Akhirnya sampai juga ke Yazid Burger

Setelah beberapa bulan teringin nak makan burger di kedai YB, akhirnya hari ini tertunailah hajat. Asyik dengar orang cakap je, nak juga rasa sendiri.


Mula- mula dah nak frust. Sebabnya, kami keluar dari rumah kemain awal, dalam pukul 5 lebih sebab takut ada ramai orang. BSP ke Seksyen 7 Shah Alam bukan jauh mana. Dah sampai sebelum pukul 6 petang. Tapi masa sampai tu kedai belum buka lagi !! Kata mula operasi pukul 5.30 petang...  Alahai..mujur juga tunggu dalam 10 minit.


Bukak je, pemiliknya terus amik pesanan. Beratur nak buat pesanan dalam 10 minit. Kami dapat nombor 8, kena tunggu dalam 35minit untuk dapat burger kami. Ramai yang beratur sama dengan kami.

Best!!! komen sorang tu..

Burger 500gram yang dikongsi 3 beranak


besar....

Comments

  1. burger dia memang unik.. so nice laa... nyummiii...

    ReplyDelete
  2. cikgu datang la sini, leh try....

    ReplyDelete
  3. amboi kak..da dekat da ngan umah aku..belari pon spai..xckp pon dtg cni..3hb tu kan aku ajak dtg umah...ckp ade kt klntan...bistu cmne leh g berger raksase ni....tape2...

    ReplyDelete
  4. Ida: kami pegi mkn burger tu 4hb lah...lepas blk dr kg..kalu X dh pergi serang umh bru udah

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1